Merhaba güzel anne bende aynı senin gibiydim bebeğim zayıf diğer bebekler çok şişman aman benım ki zayıf kaldı benım bebeğim emmedi zorla 4 ayına kadar emzırdım şırınga ile mama verdim su anda 9 ay 20 günlük ben pirinç unu verdim kemık suyu verdım herseyden tattırdım ve kilosu su an 8 600 gram doktor iyi olduğunu soyledı iyi olduğunu bilmek bana yettı artık sağlığı olsun kılosu çokta mühim degıl dedım kendıme çünkü her bebek kendıne be annesine özeldir kafana takma emin ol anlamadan bir anda büyüyüp güçlü olacaklar iyi düşün iyi olsun güzel anne 🌸