busraalper arvasilan biz 5 aylık olduk 4. Ay sanırım bir atak dönemi ve zor bir süreçti. Geceleri her saat uyaniyordu. Yeni yeni oturuyor uyku düzeni. Bizimde ağlama krizlerimiz tutuyordu. Ama geçici bir dönem
MerveKD 4.ay en zorlu geçen atak dönemidir ne uyumak ister ne emmek sürekli ağlamaklı ve huysuz maalesef 🥹 ama geçiyor geçmeyecek zannedip günlerinizi heba etmeyin geçirmiş ve o zamanlar çok yıpranan biri olarak söylüyorum ☺️
arvasilan Her anın tadını çıkarmaya çalışıyorum geçiceğinide biliyorum ams bazen yetersiz hissedip yoruluyorum
Yasemin5 arvasilan tam o an eşinizden destek alın siz de biraz nefes alın zorlu atak haftaları tek başına olmuuyor 🫶