Zeyneptoprak miktat öztürk. Bnm arkadaşımın önerisiyle gittik. İyi bir doktor. Tecrübeli. Ücretli muayene diye biliyorum. Sigorta geçerli değil sanırım. Ama çok bişy değil. 100tl-125tl gbi bişydi. Sigorta karşılaşın derseniz serdar ve ali beyinde iyi olduğunu duydum.