Aaylinnnn uyuma süreleri uzuyor çünkü :)) ben doktor tavsiyesi ile uyandırmıyorum, uyanınca emziriyorım. Bir de benim kızımın 3*60 CC mama desteği var günlğk, o desteği de gündüz saatlerinde veriyorum gece vermiyorum ki uyku süresi daha da uzamasın diye.. mama alınca daha da uzun uyuyor çünkü..