Att-anneee Benim kızımın da geçmeyen pişiği vardı ek gıdaya başladıktan sonra olmaya başladı, öncesinde egzama vardı anlamadık. Alerjisi çıktı birkaç şeye. Genellikle en çok yumurta, süt, süt ürünleri, domates gibi şeylerde oluyor. Alerjisi varsa yediği bir şeye istediğiniz kadar krem sürün onu yedikçe pişik geçmicek hep tekrar edicek. En kısa zamanda götürün pişik kötü daha fazla canı yanmasın yavrucağın