Herkese selam doğum yapalı 4 ay olacak emziriyorum adet olmadım hiç. Doktoruma ameliyattan 1 hafta sonra gittim dikişlerime baktı bir problem yok dedi 40 ın çıktıktan 10 gün sonra tekrar gel dedi hem korunma yöntemleri için hemde dikişlerim için sanırım kontrol amaçlı ama ben gitmedim rahim oturmama diye bir şey varmış öyle söyledi bir abla gitseydin doktora dedi. Şuan hem cinsellik yaşarken zorlanıyorum hemde hamile kalmaktan korkuyorum çünkü karnımın alt kısmında bugün tekmeye benzer bir şey hissettim acaba psikolojik mi birde çok sert randevu alacağım doktordan. Adet olmadan hamile kalan var mı