NilDua Kızlar geçen hafta çok kötü hastaydım ateşler içinde antibiyotik kullandım bu yüzden mamaya başladım ilaç bitene kadar. İki gündür bakıyorum sütüm acayip derecede azaldı . Sağıp buzluklara süt koyan ben şimdi 60 70 cc anca çıkıyor 2 3 saatte bir . Napıcam kızlar bi şey söyleyin . Mamaya devam etmek istemiyorum ya😔😔
oglumubeklerken NilDua mama verdiğiniz için sağma gereği duymadınız sanirim bu süreçte. Keşke sağıp dokseydiniz 2 3 saatte 1. En azından göğüsler uyarılmış olurdu süt üretimi devam ederdi. Takviye alabilirsiniz, solgar , bestlak damla vs ise yarar inşallah.
NilDua BBuseYY canım ben 4 aydır hep yiyorum içiyorum onları ama azaltmıyordu hep çokdu sütüm kıyafetim ıslanıyordu ama bu hastalıktan sonra oldu nolduysa 😫😫
NilDua oglumubeklerken sağıyordum ama sık değil günde üç kez sağıyordum . Bilmiyorum belkide dediğiniz gibi o yüzden azaldı