Kızlar bebeğim 4 gün sonra 1 yaşına girecek, hala bebeksiliği devam ediyor çünkü saçları yok🙃gören herkes erkekmi diyor pembe giydirince bile soranlara zaten diyecek sözüm yokta.. artık saçları uzasa siye bekliyorum ön tarafları hiç yok zaten arkasında sadece 4 cm kadar var. İnternetten baktım badem yağı zeytinyağ falan diyor. Badem yağı denemiştim ama düzenli kullanmadım bir iki kere yaptım çünkü yıkamak gerekir diye düşündüm yağı sürdükten sonra ve sürekli yıkarsam hasta olur diye de sürmedim kaldı öyle. Varmı aramızda bu durumu yaşayıp çözüm bulan