Merhaba hanımlar 10 aylık bir kızım var, 4. Ayında regl olmaya başladım bazen 3- 4 gün gecikmeli de olsa regl oluyordum. Ama en son ramazanın başında 26 mart’ta mı ne oldum sonrasında 27 Nisan’da bir kere küçük kırmızı leke geldi daha da ne gelen var ne giden. Bu durum normal midir? Bir iki ay atladığınız oldu mu? Hastaneye gidicem randevu bulamıyorum. Hamilelik konusunda eşim kendinden emin imkansız diyor bu konuda ona güveniyorum iki yöntemle korunuyoruz