Ahe Merhaba hanımlar, kızım 7 buçuk aylık. Kucağımdan indirdiğim an yaygarayı basıyor. Ya yerde oturuyor ya da kucağımda olmak istiyor. Bu yüzden sürünme vs. hiç yok ne yapacağımı şaşırdım. Tecrübe ve önerisi olan var mı çok zorlanıyorum artık. 🥲
Ecekusu Ahe benimkide öyle 7 buçuk aylık mecbur yürüteç aldım artık zararlı olduğunu söyleselerde kollarım koptu artık
N_argizz Ahe Donem donem oluyodu benimde kizimda Onunla oyun oynayin yere koyup kendinizde oturun cok vakit gecirin yaninda o zaman oyuncaklarla falan oynamaya alishiyoar tek bashina emeklemeyi ogrenmesi icin yerde olmasi shart kendinizde fark ediceksiniz yerde cok vakit gecirdiginde emeklemeyi deniyecektir🥰🥰
Ahe Ecekusu eşim de kaç kez yürüteci almayı teklif etti ama ben kabul etmedim. Yani biraz yerde dursa belki öğrenecek sürünmeye ama 1 dakika bilr tahammülü yok yerde uzanmaya
Deletedmom_62 Ecekusu ben de başta istemiyorum zararlı demiştim ama şuan iyiki almisim diyorum kızım 8.5 aylık yerde durmaktan nefret ediyo sürekli kucak istiyor ve daha kötüsü oda oda arkamdan gezmek istiyor yani eğer yurutec almasaydim hiçbir işimi yapamazdim ben iş yapıyorum o yurutecle arkamdan geliyo büyük kolaylık.
Telaslianne 10 aylık 2 aydır böyle yerde yaninda durursam bana degerse hele sirt üstü hic durmuyor yıldım bende