Kızım 15 aylık şimdiye kadar ya emerek ya bacaklarımda sallayarak uyuyor. Gece beslenmesini kesmek istiyorum artık. Geceleri 6-7 kez kalkıyor. Emerek geri uyuyodu bi kaç gündür gece emmek yerine sallıyodum başka türlü beşiğine yatırıp yanına da yatsam pışpış patpat da yapsam sakinleşmiyor. Ya ayağa kalkıp kucağımda gezcem ya bacaklarımda sallıcam. dün gece hasta oldu dünden beri Bu sefer de gece kalkınca sallanmak istiyor yastığını bana uzatıp sallamamı istiyor. Sallamaya iyice alışcak diye korkuyorum. Emzirerek uyutan meme desteği veren anneler gece beslenmesini nasıl kestiniz. Gece nasıl uyutuyosunuz. Hastalığı bitsin kızımın iyileşince uykusunu düzene sokmak isityorum artık lütfen yardımcı olun.