Gamzeygc Göbek bagı düşeli 8 gün oluyor bugün biraz kanamış normal mi 8 gün sonra kanaması bilen var mı ?
Birgubilikannesi55 Gamzeygc bnm bebeğimin de düştü 1 hafta kadar kanaması oldu Dr götürdüm birsey vermedi sadece kuru tuttum ve faz için ikinmamasi için destek verdim. Çünkü ikindikca kaniodu bizimki
brolarim Gamzeygc endişelenmeyin K vitamini eksikliğindendir doğduğunda yapıyorlamış bi kez iğne yeterli gelmeyince tekrar yapılıyor benim oğlumda oyleydi hemencecik geçti yetersiz gelmiş olabilir K vitamini endişelenmeyin
mervoliiiii aynı şeyi bizde yaşadık. doktora götürdük k vitamini eksikliği varmış tekrar ek olarak k vitamini vuruldu geçti. sizde tekrar doktora gidin kanın pıhtılaşmasını sağlayan vitamin
Ecekusu Benim kızımında kanama olmuştu doktora götürdük k vitamini iğne vurdular hemen bir doktora götürün tehlikeli olabiliyor