Biz 10.ayin içindeyiz, bebeğim 8.500 küsür kiloda, aşıya gittiğimizde ebemiz dediki bu zamanlarda kilo almasını çok bekleme iyice hareketlendigi için sabit veya veredebilir dedi, öyle de oluyor zaten arasıra reddediyor, durmuyor artık çok hareketli keşfediyor, 3 öğün veriyorum emziriyorum da