nazlimsii ben 1-1.5 ay kullandim, sonra hamak aldık, salonun ortasına koyduk😄 içine kalın bir muslinimtrak şeyi vardı, onu serdim ve çıkan yastığı da destek olarak örtünün altına koyup kendi reflü yatağımı oluşturdum 👌🏻 simdilik bunda idare ediyoruz. Evimizde ve kaynislerde hamak var, annem babamda da salıncak tavandan… Tavandan olan salıncak kadar başka bir şeyde rahat uyumuyor diyebilirim. Bu arada reflü yatağını arabaya indirdim, bir yere gidince veya bazen arabada kullanıyorum ihtiyaç dahilinde