Aysen32 Bime gelen kanguruyu görmüşsünüzdür babyco nün kangurusu. 1 aylik bebegim var şu an kullanayım mi bir sikinti olur mu sizce oturur poziyonda duruyor gibi oldugundan korktum kalcasi batar diye yoksa 3 aylik olmasını mı bekleyeyim
Minel-inannesi Aysen32 internetten yenidoğan aparati bakin onunla beraber kullanabilirsiniz yada imkaniniz varsa sling alin 3aya kadar cok rahat kullanilabiliyo
tosbiksmoms Aysen32 benim kızım da 1 ay 6 günlük kanguru almıştım korkuyorum koymaya da en az 3 ay olsun diye bekliyorum.
mirgulak Aysen32 bence heves edip koymayin cunku sling haric hepsi 3 ayliktan itibaren kulaniliyor biraz dha beklemenizi oneririm