Mrtnur 41 kart uygulaması sağlıkocağı takip amaçlı kontrole gidyosan senin adına başvuruyor kartınız çıktı diye mesj geliyor belediye binasının karşışsındski bina isu idi sanırım oradan alıyorsun kartını
geçen marketlerden de alıyosun. Ben süt almadım mesela ıslak mendil, 10 tl daha koyup bir paket yenidoğan bez almıştım sleepy şimdi bimin bezini kullanıyoruz alt açma ve bebek roxy deterjanını alıcam bu ay yatınca