Ben bir anda karar vermiştim ne kadar doğru bilmiyorum ama artık gündüzleri kesmiştim maksimum iki kez emziriyordum fakat beni yoran geceleriydi. Sabah erkenden başladım emmek istedi pekmezi sevmediği için pekmez sürmüştüm zaten siyah rengi görünce baktı hasta olmuş gibisinden konuştum mızmızlandı fakat geceyi düşünüyordum ben gece de ağladı kalktı sürekki ama sadece bir gece kalktı diğer gecelerim kolaydı şuan iyi ki bırakmışım diyorum sizin için iyi bi yöntem olur mu bilmiyorum ben bu şekilde yapmak istedim bebegimde çok zor bi bebek değil o yüzden kolaylıkla geçti 💕