Tabiki düzelir bebekler her ortama her kişiye adapte olabirler , benim oğlum kayınvalidemde iki gün kalınca bile bana gelmek istemiyor, hiç üzülme güzel anne . Benim anneannemin bir sözü var sal sıpayı bulur anayı diye 😄 o senin bebeğin senin karninda büyüdü seninle bütün, iki gün başkası baktı diye seni unutamaz 😊❤️