Ayseasya14 benim eşim göreve gitmişti, bebeğimiz 15 günlüktü o zaman. Dışarı bir çıkmaya başladım arkadaşlarımla bir daha eve giremedim diyebilirim 😂 geçen sene mayıs ayıydı yağmur çamur demeden gezdik valla temiz hava bebişlere de iyi geliyor. Kendinizden bir kat kalın giydirin yeter. Çok terletmeyin, terledikçe hasta olurlar. Aşırı kalabalık yerlere girmeyin hiiiiç bir şey olmaz