3 yaşında oğlumun ilk ateş vardı 1 gün sonra düştü ishal oldu bugün hiç ishal yok ama kusması oldu iki kez dün daha fazla olmuştu kusması ama şimdide yine ateş var ve karnım ağrıyor diyor yarın doktora götürcem ama ne yapabilirim başına gelen var mi karın ağrısı neden olur üşüttü diye düşünüyorum dondurma filan yedi dışarı da filan da gezdi çünkü pırttt filan yapınca çok ama çok kokuyor