3 yaşında ve 9 aylık kızım var. İlk doğumda 9 ay sonra regl olmuştum. Bunda da 9 ay oldu regl olmadım. İster istemez bı korku oluştu. Akjntim da fazlalaştı tek başına gebelik belirtisi değil elbette ama son günlerde tuvalete de çok cikiyorum. Gebe kalma riskim yok yani kaza falan olmadı da bı korkmadım değil. Netten sipariş ettim testi de güvenilir mi kullanan annelere bı sorayım dedim