Vuzanur sadece anne sütü alıyor diyorsunuz, o zaman 10güne kadar kaka yapmaması normal ama nasıl normal, karnı yumuşaksa ve huzursuzluk yoksa normal, bunlar varsa kabızlık işareti ama kolik durumunuzda varmış ondanda kaynaklı olabilir. Size tavsiyem ılık duş ve masaj yanı sıra kimyon bazlı kremler oluyor hem kolik için hem rahat kaka yapabilmesi için, bebeğin karnına sürüp 8çizerek masaj yapılarak uygulanıyor. Ben kullanmıştım bebeğim kolikken ve baya rahatlıyordu onla, kakasını da güzel yapıyordu onu uygulayınca. Eczanelerden bulabilirsiniz. Geçmiş olsun, inşallah çabucak geçer biterde yavrunuz rahatlar🙏🌸