iiremmmmm bende yaşıyorum aynı problemi aşırı derece ağlama atakları başlıyor kucağıma alıp sakinleştiriyorum sonra altını açıp kremleyip kapatmadan bacaklarını karnına çektiriyorum gazı çıkarana kadar uğraşıyorum sonra tekrar emzirmeye devam ediyorum ve piyanolu oyun halısını tavsiye ediyorum gerçekten onda bisiklet hareketi yapıyor ve gaz çıkarmasına aşırı katkı sağlıyor yorulup üzerinde uyuya kalıyor rahatlatıyor sab simplex damlayı kullanıyordum kendi isteğimle bıraktım ve sanki gaz damlaları daha rahatsız ediyormuş gibi hissettim şuan da öncekine göre daha rahatız