Kızlar bebeğim 7 aylık oldu, kakasını zorlanarak yapıyor bu ara. Bazen çok zorlanmıyor ve çok katı olmasa da biraz katı yapıyor. Son 3 gündür ıkınıyor ama ya minicik çıkıyor ya da hiç. Bende kulak çöpüyle gıdıkladım ve gördüm ki o şekilde çıkarıyor. Küçük topak gibi. Bunu hiç yapmak istemiyorum ama ıkınıp acı çekmemesi için yaptım 2-3 kere. Bu sanırım kabızlık oluyor çıkarabilse bile. Bu durumda ne yapabilirim. Kayısı kaynattım verdim. Doktora gideceğim ama sizden bilgi almak istedim. ( Açıkca yazmışım herşeyi ama özür dilerim şimdiden)