rumeysanur_ Doğum yapalı 19 gün oldu dikiş yerimin hemen yanında fasulye tanesi büyğklüğünde beze tarzı bir şey var. Daha önce böyle bir şey yaşayan veya bunun ne olduğunu bilen var mı acaba?
Ysgl26 rumeysanur_ normaldir canım. Kesildi dikildi kanama oldu bi ameliyat sonuçta..endişelenme..şişlikler olması normal..
Zuzua Bnm eltimde icten daha buyuk vardi sanci yapiyordu amelyat fitigi olmus tekrr ondanda amlyat oldu. Sizinki nasil birsey bilemem . Disardansa arkadaslarin dedigi gbi kesildi dikildi ondanda olabilir.