Merhaba arkadaşlar, 19 günlük bebeğim sürekli osuruyor. Uyanık olduğu zamanlarda sürekli sıkınıyor, bacaklarını havaya kaldırıyor sonra gaz cıkarıyor. Kucağıma alıyorum yapıyor, döndürüyorım yapıyor. Bazen durduk yere tek bacağını kaldırıp büyük insan gibi osuruyor. Uyanıkken neredeyse 5-10 dakikada bir uapıyor. Normal mi? Bağırsaklarında bir problem mi var acaba? Kolik bir bebek değil ağlaması yok hiç ama sıkınıyor sürekli.