Herkese iyi akşamlar 3 Ay 15 günlük kiz bebeğim var. 2 aydan beri salyasi vardı zaten doktorumuz da normal demişti ama şu bir haftadır resmen oluk oluk akıyor. Sürekli önlük değiştiriyoruz. Cok huysuz sürekli inler gibi ağlıyor.emzigi emmiyor bildiğiniz ısırıyor. İshal ve ellerini emmekten kıpkırmızı yapıyor. Bugün dış kasiyicisini elimle verdim o kadar rahatladı ki ağzından aldıktan sonra tekrardan ağlamaya başladı. Sizce bu yaşadıkları dis mi yoksa başka birsey mi cok erken olduğunu biliyorum.doktora sormadan calpol vermek istemiyorum. Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum.