Ayseee60 çok sıcak havalarda araç klimasını çalıştırmazsak evet terliyor ama araç içinde biz de terliyoruz öyle zamanlarda. çok kalın oturtmayın çocuğun montunu her daim çıkarın koltuğa oturturken. sıkıntı yaşamazsınız. başka markalar kullanan arkadaşlarım var inanın o markaların kumaşları da aynı.