Pratiklik açısından evet güzel
Silikon kalıpla yaptım ben mini kekler ama dağıldı siz deneyin belki olur
Karnıyarık yaptım.
Milföyden atıştırmalık yaptım.
Pirzola kanat et türevi çok güzel
Sebze , meyve kuruttum.
Poğaça yaptım.
Karışık sebze kızarttım az yağ ile
Aklıma gelmiyor çok şey yaptım da , sattım ben hatırladıklarım bunlar bu arada mi kullandım.