Kızlar bebeğim 2 ay 25 günlük genital bölgesinde hemanjio var o yüzden çok çektik çekiyoruzda yara oldu zaten hiç ıslak mendil kullanmadım devamlı ılık suyla yıkamama rağmen hala devam eden pişikleri var. Birde her iki saatte bir altını değiştiriyorum her değişmemde kremliyorum hametan travazol sudocrem madacasol hamazing herşeyi kullandım ama yine pişik oldu en son şimdi kavrulmuş zeytinyağı sürüyorum bakalım inşallah geçer sizlerdende aynı durumu yaşayanlar var mı??