Kızlar bebeğim 7 aylık oldu uyku eğitimine başladık bugün 6. Gün doğduğundan beri sese aşırı duyarlı çit dese uyanıyor uyutuyorum yerimden kalkarken inanın yatağın sesinden uyanıyor ne yapacağımı bilmiyorum kimse bize gelemiyor sessiz olmak zorunda kaldığımız için gerçekten eşimle bile fısırtıyla konuşuyorum varmı önerimiz ne zamana kadar böyle sessiz ortam yapabilirim ona bilmiyorum