Merhaba anneler ,1 aylık bebeğim var sürekli emmek istiyor emme refleksi çok kuvvetli ,emzirmeyince katıla katıla agliyor mecbur veriyorum tok olduğu halde sürekli emiyor ,emip emip kusuyor midesi çok şişiyor rahatsız oluyor,vermek istemiyorum çok ağlıyor,emzik de almadığı için sürekli bir emme isteği var ,sizin aranızda bu durumda olan var mı ,varsa napiyorsunuz emziriyor musunuz tok olduğu halde