Miran26- Erken gebelik test aldım çıkmadı ama adetim 12 gün geçior ama kasıklarımd ara ara yanma belim de çok ağır bi şekilde ağrı var hamilemiyim bilemiyorum hastaneye gidicem randovü aldım çarşamba ya