Frdvsztrk ilk bebeğimde 6 aylıkken 5-10 dakika koyuyordum.zamanla içinde değil dışında ayakta durmaya başladı.kızım şuan 6 aylık ce ben 5 dakika falan koyuyorum içine oyuncaklarıyla oynuyor o süreçte sonrada sıkılıp ağlıyor zaten.ben ilkimde bi zararını görmedim.hatta bugün kendi anneme sordum biz 5 kardeşiz.maşallah hepiniz gayet iyisiniz hepinizi yürüteçte büyüttüm dedi