Miran1520 canım bende çalışan anneyim. 9 aylık başladım işe kızım şuan 16 aylık oldu. Biliyorum bazen o evden çıkmak kabir azabı gibi geliyor acaba başına bisey gelecekmi acaba uykusu dedigim gibimi iste karnını doyurdumu beni özledi mi filan derken böyle 1.5 2 ay gececek sonra eve gel iste yemek ev topla derken bazen kalitesiz zamanlar gecireceksin hic takılma bunlar olucak ve gecicek inan ise gitmek sana terapi gibi gelecek.. üzülme benim cocugumuda esimin babannesi bakıyor kimse bize sahip çıkmıyor 70 küsür yaşında kadın maşallah güzelde ilgileniyor kendince bi rutin olusturdular bile üzülme herşey onlar için 🫶🌸