Aylinayliz50 Kızlar bebeğim 44 günlük ve gaz sancısı çekiyor sanırım ağlıyor kendini sıkıyor kıpkırmızı oluyor doktorum symbıosys damla verdi kullanıp faydasını gören var mı
Summerwine95 Aylinayliz50 bizim ilk doktorumuz verdi ilk zamanlar yeterliydi ama bebiş büyüdükçe işe yaramadı.Zaten o probiyotik.Simdiki doktorumuz yanında nurse harveys yazdı onu kullanicaz
AliAreninAnnesi Aylinayliz50 bizim doktorumuzda doğumdan hemen sonra aynı damlayı verdi diğer damlalara istinaden bu damla daha organikmiş fakat çok etkisini görmedik biz değiştirdik damlayı. Tabi her bebek farklı olduğu için deneme yoluyla damlanın fayda edip etmediğini görürsünüz
Deletedmom_123 Her damla her çocukta işe yaramıyor bunu zamanla görürsünüz eğer emziriyorsanız mutlaka kimyon çayı için bebeği çok rahatlatır