Merhaba yaklaşık on gündür çalışıyorum oğlumda farklı duygu halleri oluştu nasıl asacagiz bunu geçici bir süreç mi ilk zamanlar diye ayırt edemiyorum ve vicdanım sızlıyor 10-17 çalışma saatlerim çokda gec degil bizede baya vakit kalıyor sirkeli vakit geçiyoruz herseyi yapıyoruz hatta öyle özlüyorum ki sanki daha güzel vakit geçiriyorum ama buna ragmen huyu değişir oldu birde 4 yasa girecekdir acaba ondan mi kaynaklı yeni bir dönem açıldı bizim icin ondan mi ayırt edemiyorum nasil edebilirim eskisi gibi her rutinimiz devam ediyor hatta daha sağlıklı daha bir özlemle yapıyoruz diyebilirim sahil park bahce sohbet eylence akliniza ne gelirse eskisi gibi düzenimiz ama oglum saniririm adapde olurken zorlanacak neler önerirsiniz lutfen yardım edin mecburum çalışmaya gecim sıkıntısı:(