Oğlum Eylül’de 3 yaşında olacak. Tuvalet eğitimi kazandırmak istiyorum fakat konuşamıyor. Sayılı kelimesi var. Benim gibi aynı durumda olan annelere sesleniyorum nasıl bir yol izlediniz bu süreci nasıl sağlıklı yürütebildiniz yardımınıza ihtiyacım var. Bu arada konuşamadığı için doktora da götürdüm. Ekran hayatımızda yok. Sosyal bir çocuk konuşamıyor olması dışında gösterdiği herhangi bir otizm belirtisi yok. Ü ürüü, bal, araba, anne, ne?, gol, hav hav, baba, hayır gibi kelimeler mevcut. Konuşamıyor olması beni üzüyor yaşıtlarına kıyasla kilosu ve boyu önde görenler onu 4 yaşlarında sanıyor ilk sordukları neden konuşamıyor niye bezli gibi söylemler oluyor. Bana yardımcı olabilir mısınız ne yapmalıyım.