Kizlar oğlum 32 aylık 6. Gün altına kaçırmıyor gelince diyor fakat kaka konusunda korkuyor yani kaka geldi diyor goturuyorm oturuyr hemen kalkıyor yapmıyor bende kucagima aliyorm çiş tutar şekilde bacakları ile karnına bastırınca yapıyor bebeklrn gazını çıkarırken bacakları ile karnına bastiririz ya o şekil kendi yapmıyor bekleyince kabız olur diye böyle yapıyorum yanlış mı yapiyorm acaba hepmi bu şekil kaka yapmaya alışır yoksa uzernden zaman gecince kendi oturup yaparmi artık kakasını kafam karıştı