Rohatece20 Bebeğim hep ıslak mendil emiyor gördüğünde çekiyor. Neden Olduğu ile ilgili bilgisi olan var mı
kasimonbes Rohatece20 disleri kasiniyor olabilir bizimki de ayni durumda alt disinden bir tanesi pirtlamis
Meryem00 Rohatece20 aynısını kızımda yapıyor. Islak mendil kutusu var. Onu açmayı içinden mendil çıkarmayı öğrenmiş. Kutu çevresindeyse alıp çıkarıyor emiyor. Normal bence. Oynuyor kendince.
Ezoo355 Her bebek emiyor endişe etmenize gerek yok benim ki peçete gördü mü hemen yemek istiyor bir kaç defa da gözümden kaçtı bi iki minik peçete ısırıp yemiş 🤣
Rohatece20 Ezoo355 benimki de peçete yiyor 😂 ama ıslak mendili görmesem bütün suyunu çeker emer ben etrafımda görmedim böyle bebek o yüzden merak ettim