Ben metsil kullanmıştım faydasını görmedim . Çocuk doktoru da biogai vermişti düzenli kullan dedi ama gazdan rahat edemiyor çocuk kendim bir gaz damlasına başlayayım dedim buradaki yorumlara göre nursey alicam galiba ama surupla damlası arasindski fark ney