Kızlar bebeme mama hazırlamıştım o arada uyumuş kalmış hiç içmedi dolapda saklanabilir mi? Normalde oda sıcaklığında bir saat yazıyor eğer içilmediyse dolapda 2 saat yada 24 saat de yazıyo bazı yerlerde hangisi doğru acaba 20:45 hazırladım mamayı uyuyunca koydum buzdolabına 22:45e kadar uyanırsa içirmeli miyim yoksa istediğim saat içirebilir miyim?