Poyrazannesi0 Kızlar bebeğim 11 günlük bugün sağ gözünde sarı çapaklanma başladı normal midir yoksa riskli bi durum mu ve bugün uykuya geçmekte zorluk yaşıyor gözünden kaynaklı mıdır ılık suyla pamuğu ıslatıp temizliyorum başka ne yapabilirim
tugbacns Poyrazannesi0 ben hep ılık su ile siliyordum bir de netira damla kullandım o hafifletiyordu baya
Ogretmenanneyim Poyrazannesi0 aynı sorun bizde de vardı tam bir ay boyunca sildim ana geçmedi doktor netira verdi 2 günde geçti kesinlikle tavsiye ederim. Hatta şu bebeğim 3 aylık 2 gün önce sag gözü sulamaya sismey3 başladı netira damlattim gece yatmadan sabaha hiç birsey kalmadı 2
Damlabuyuk Poyrazannesi0 benimki de olmuştu serum fizyolojikle silebilirsin. Pamuğa dök ve günde birkaç kez sil geçiyor hemen
Aselmina411 Poyrazannesi0 bebeklerde 1 yaşına kadar göz pınarına masaj yapın göz kanallarının kapali olma ihtimali de var bi kontrol amaçlı doktora götürmeni tavsiye ederim. Ama anne sütü değmiş olabilir o da çapak yaparmış ılık su ile silin veya cay ile silin 1 haftaya geçer
CaglaMenessa Poyrazannesi0 ben bebeğimin gözünü anne sütüyle silmiştim ıslak pamukla da siliyordum, burnundan göz pınarlarına doğru masaj yapın oradaki kanallar tıkanıp çapak yapıyormuş
Poyrazannesi0 Teşekkürler kızlar içim rahatladı biraz yarın doktorada götürücem belki bizede damla verir
Kugukiz Poyrazannesi0 sutunuzden damlatın gözüne. Benim kızımın da olmuştu her gün gözüne sutumden damlattim sonra geçti.