Ysgl26 shiningmother34 arçelik km 700 kullanıyorum 4 yılı geçti çok memnunum fiyatı da uygun diğerlerine göre
Alesta Serie 6 Bosch kullanıyorum. Gerçekten harika şimdiye kadar hiçbir sorun yaşamadım. Tavsiyemdir. Çocuğu olan alsın