1) 3-5 litre arası su ( en önemli etken )
2) helva ( tahin helvası öncelikli )
3) hoşaf-komposto ( kayısı veya üzüm veya incir veya elma öncelikli )
4) üzüm meyvesi başta olmak üzere bilimum meyve ( bebekten bebeğe değişir bebeğinize gaz yapmayanları deneye yanıla bulmalısınız )
5) bulgur pilavı
6) taze soğan ( bebekten bebeğe değişir ama gaz yapabilir )
7) havuç, dereotu ve bilimum yeşillik ( yine bebekten bebeğe değişir bebeğinize gaz yapmayanları deneye yanıla bulmalısınız )
8) protein ağırlıklı beslenmek ( kırmızı et veya yumurta özellikle sarısı )
9) rezene, kimyon, anason veya zencefil çaylarını 2-3 bardak tüketmek ( ister karışım olarak ister tek tek tüketmek )
10) pekmez-tahin
11) Humana stil tea çayı veya Milupa anneler için sütlü içecek
12) Malt içecekleri
13) Süt damlası
Bunlardan süt damlası hariç bebeğimin 40 ı çıkasaya kadar hepsini tükettim ve ben şuan (bebeğim 3 aylık oldu) bir şeyleri ekstra yemek veya içmek zorunda kalmıyorum. Artık sütüm en başlara göre oranla oluk oluk gelmekte. Ama kesinlikle gün içindeki su oranımı en az 3 litre olarak tüketiyorum bunu hiç değiştirmedim. Süt damlası ve malt içecekkerini de burada bir kaç arkadaş yazıp memnun kalmış okuduğum kadarıyla o yüzden yazdım. Damla konusunda hakkında doktorunuza sorup bilgi alabilirsiniz benim bir fikrim yok bu konuda. Genel olarak günümüze kadar sütlü kadınların çoğunun bu şekilde süt arttırdığını düşünerek böyle bir liste yaptım ben, umarım yararı olur 😇