Mommmyyyyyyyyy Abiye elbise 40 beden sadece bir kez düğünde giyildi. Üzerinde ince şalı da mevcut😊 Nikah elbisesi dediğim 42 beden o da zaten abiye elbise nikahta kullandım😊 Hiç bir sıkıntıları yok