Misketlimonum Tazyikli sütü gelen anneler nasıl emziriyorsunuz ?? Yardım lütfen sürekli ters kaçıyor geri dönüp emmek istemiyor
Turuncgil Misketlimonum ayni bende dert bu. Bebek icerken boguluyor agliyor ne kadar elimle makas seklinde tutsam da yaramiyor
Glsmyh Misketlimonum canım benimde aynı.İnsllah fikir veren olur.Bogulur gibi oluyor.Cok rahatsız bu durumdan bebeğim.tazyikli gelince çığlık çığlığa ağlıyor sakinleştirir tekrrdn memeye geldiğinde yine aynı.Bebeginiz ne kdrlik
Selimikomom Misketlimonum benim bir göğsüm tazyikli diğeri bomboş hiç süt gelmez🥺 tazyikli olanı veriyorum mecburen diğerini ne kadar emzirsem yok gelmiyor yani. Bir emiyor çok fazla geldiğinden çekiyor kendini benim suratım onun suratı hep süt oluyor sonra bir daha ağzına veriyorum biraz emiyor sonra tekrar çekiyor kendini 15-20 kez falan tekrarlanıyor sonra tazyik azalıyor mu bilmiyorum normal emmeye başlıyor uyuyup kalıyor
Yeniibianne Emzirme öncesi bir iki dakika elinizle o fazla sütü alın sonra emzirin yoksa bebekte gaz sorunu da yaşarsanız ve boğulma tehlikesi de var Hiperlaktasyon bunun tıp dilinde adı gerekirse emzirme öncesi 1 dk falan sağma yapınn
Yhb1411 Bendede aynı sorun var ıkı göğsümde tazyikli emmıyordu Slikon uc aldım emerken slıkon uca tazyikli sütüm akıyor em azından dırek boğazına kaçmıyor o uc biraz kalkan gıbı oluyor ucla emzırıyorum
N_argizz Misketlimonum O zaman sizinde cocugunuz hizli yemeye calishiyor ondandir benimde kizim oyleydi arada bir cok hizli hizli emerken memeyi cikarin agzindan nefes alsin ben oyle yapiyordum
Misketlimonum Yhb1411 çıplak emzirme ve silikon uçla emzirme arasında fark gözlemlediniz mi peki sütünüzde azalma falan oldu mu ?
Yhb1411 Misketlimonum yok Hayır bişey değişmedı aynıydı sadece tazyikli sütun biraz önüne geçiyordu içine dolduğu ıcin kızımın direk boğazına temas etmıyordu bıraz daha rahat emıyordu
Misketlimonum Yhb1411 teşekkür ederim bendedir tazyik problemi var silikon uç kullanıyorum normalde bırakmaya çalıyordum bırakmasak mı diye düşünüyorum
Yhb1411 Misketlimonum ben bıraktım baktım kızım ememıyor benı boğulur gibi oluyor gerı çekiliyor bu defada ac kalıyordu geri basladım kullanmaya
Misketlimonum Yhb1411 bunu asla anlayamıyorum etrafıma ondan ters kaçıyor diyorlar :( benzine kaçtı sanırım çok hırıltı yapıyor :( ve sürekli boğulma korkusuyla emmek istemiyor silikon uçla da tazyik sorununu çözemedim
N_argizz Misketlimonum sutunuzu sagin fazlaligi aldiktan sonra emdirin biberondan veririsiniz sonra ama biberonda saklamaya gerek yoksa sutunuz geliyorsa yani sagdiginiz suyle bebeginizin yuzunu cildini falan sile bilirsiniz kendi yuzunuzu bile sile bilirsiniz cildi coook guzel yapiyor yani atmayin sakin
SedefDoga Misketlimonum benim durumunda aynı biraz sağıyorum heriki göğsümüde ondan sonra emziriyorum. bende işe yaradı size de yarar umarım