Yusufunannesii Bebeğimin cildinde egzama var yanakları çok kuruduğu için sabah mustelanın nemlendiricisini süreyim dedim Bi anda kıp kırmızı oldu yanakları hatta görsel de çok belli olmuyor ama daha kırmızıydı sizce alerjisi mi var mustelanın kremine bu markanın tüm ürünlerini kullanıyorum başımızda konak da oluştu egzama da çıktı🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ https://imgyukle.com/i/EUuSIQ
Sakura-chan Yusufunannesii bir daha sürme gözlemle önce . Bizimde cildimiz atopik kremi ilk sürünce kızarıyor sonra iyi geliyor
Nuripekduru Yusufunannesii canım tekrarlarda alerji olabilir bizimki öyleydi kaç ay çektik meğerse süt alerjisi varmış
Bebegim1234 Yusufunannesii bende kullanıyorum bebeğime sadece hafifletiyor sonra yine aynı şekilde ...geçirmiyor yani
Yusufunannesii Sakura-chan şimdi kontrol ettim o egzamanın kızarıklığı da gitmiş mustelanın yarattığı kızarıklıkta bizim de atopik sanırım
Yusufunannesii Nuripekduru Besteee Ben emziremiyorum maalesef bebeğim mamayla besleniyor ama mama alerjisi yokmuş bu ürünlerden şüpheleniyorum
nazan34 bepanthol sensiderm kullanın. kortizonlu ilaçların geçiremediği egzamamızı tamamen yoketti çok şükür.
Yusufunannesii nazan34 bioderma atoderm sipariş ettim burda çok kullanan varmış geçirmezse onu da deneyeceğim
Nuripekduru Yusufunannesii bende mama kullanıyorum hatta doktora baştan beri böyleydim dedim oda sonradan da olaşabilir dedi sonra mama raporu çıkardı onu kullanmaya başladık ek gıdalardan süt ürünlerini kestik düzeldi yüzü. Bizede hep atopik demildi egzama kremleri nemlendirici vermişlerdi ama hep tekrarladı. Şuan çok iyi yavaş yavaş diyetini açacaz 3 aydır bu şekilde besleniyor
Yusufunannesii Bebegim1234 yok ben geçirsin diye değil nemlendirsin diye sürmüştğm ama bu ürünlere alerjisi mi var anlayamadım sözde en iyisi mustela
Bebegim1234 Yusufunannesii galiba sadece sözde ,günde 3-4defa sürüyor um ben yinede sürekli kuruyor .çok kızarıyor...Dr.cig yumurta yapar , demişti krema ,pasta ,vs.yeme demişti...
Yusufunannesii Bebegim1234 anladım ben emzşrmediğim için yiyeceklerden kaynaklı olamaz sanırım kullanmayacağım artık bu ürünleri