Ysgl26 Buseye2 4. ayda meme ya da mama reddi yaşamayn yoktur herhalde..benim oğlum 4. Ayda bi reddetti memeyi 8..aya kadr asla emziremedim.. şırıngayla kaşıkla falan deneyin ya da uyurken verin mamayı
sevil55 Uykuya daldığında yada uyanmaya yakın veriyordum 4.ay atağında atak geçince düzeldi 5.ay atağında tekrar başladı şimdi 6 aylık canı isterse alıyor istemezse yine uykuda veriyorum
Seymaa5447 Biz meme reddi yaşadık emmek istemedi hiç bir pozisyonda emmedi bnde aç bıraktım mama ile desteklemedim acıktıkça emmek zorunda kaldı bu şekilde aştık biz
Nazlihan-55 4.aydan selam 👋 çok zor ama çok zormuş🤦♀️ 2 gündür gündüzleri beni emmiyor bende sağım yapıp biberonla veriyorum ama sağana kadar neler çekiyorum bi ben bi Allah bilir 🤦♀️ Uykuya direnmeside cabası 🤦♀️ Umarım en kısa zamanda düzelir 🥹