iremnur11 1 aydır burun tıkanıklığı ile uğraşıyorum 4 aylık doktorlar sadece serum fizyolojikle yıka diyorlar yıkıyorum bir ara düzelir gibi oldu daha sonra yine tekrarladı başka yöntem deneyen var mı yada aynı olayı yaşayan
oglumuz01 iremnur11 yıkayıp aspiratörle çekeceksin. Ben hastayken günde 3 kere yapardım sabah öyle akşam tıkalıysa yani. Ve banyo rahatlatır bebeği. Hasta değilken de 2 günde bir fizyolojikle yıkarım.